خبر مهم | حقوق و مزایای خردادماه ۱۴۰۳ این بازنشستگان واریز شد

از ساعتی پیش حقوق و مزایای خردادماه ۱۴۰۳ بازنشستگان، وظیفه بگیران و مستمری بگیران نیروهای مسلح از طریق بانک عامل سپه در حال واریز است.
خبر مهم | حقوق و مزایای خردادماه ۱۴۰۳ این بازنشستگان واریز شد
کد خبر : ۶۷۹۱۹

از ساعتی پیش حقوق و مزایای خردادماه ۱۴۰۳ بازنشستگان، وظیفه بگیران و مستمری بگیران نیرو‌های مسلح از طریق بانک عامل سپه در حال واریز است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که برنامه هفتم از ابتدای سال ۱۴۰۳، یعنی از اول فرودین سال هزار و چهارصد و سه، اجرا خواهد شد و هرگونه تغییری در قوانین بازنشستگان از اول فرودین هزار و چهارصد و سه اعمال خواهد شد.

حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان کشوری بانک صادرات با افزایش ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی همراه خواهد بود. حقوق بازنشستگان کشوری بانک صادرات در تاریخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ واریز می‌شود.

واریز حقوق با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل کشور و براساس مصوبه هیئت وزیران انجام شده است.

صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخصوص این‌که متناسب و همسان سازی حقوق بازنشستگان باتوجه به این که احکام برنامه هفتم ابلاغ نشده مانده است، چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد، اظهار داشت: باید ابلاغ شود. همسان‌سازی زمانی که قانون ابلاغ شود اجرا خواهد شد اگر قانون برنامه هفتم ابلاغ شود حال با توجه به این که گفته می‌شود اصلاحیه آورده‌اند آن اصلاحیه هم اصلاح شود قطعا همسان سازی حقوق بازنشستگان از تاریخ اجرای قانون انجام خواهد بود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر